آنارشیست...

اندکی تأمل کن..ذهن خود را به چالش بکش...

آنارشیست...

اندکی تأمل کن..ذهن خود را به چالش بکش...

چه زیباست دوست داشتنت..

بودنت، نگاه در چشمانت، حس داشتنت

تو را که دارم تمام کائنات در اختیار من اند

تو که هستی خوشبختی ها سهم من اند

تورا که دارم دنیا را دارم

وقتی که با منی عجیب هیجانی دارم

بانوی زیبای من

چشمان زیبایت را، نگاه شیدایت را دوست دارم

نوازش دستانت را، بوسه بر گونه هایت را دوست دارم

آرامش آغوشٓت را، زمزمه در گوشٓت را دوست دارم

تمام واژه هایی که به تو ختم میشوند را دوست دارم

تو را که دارم دنیا را،    من حتی 

                               دوست داشتنت را هم دوست دارم...

نظرات 1 + ارسال نظر
kaktous چهارشنبه 2 اردیبهشت 1394 ساعت 22:33

سلام .

میشه بگین قضیه ممنوع الفعالیت شدنتون چی بود و بسته شدن حساب هاتون ؟
فعالیت های کلیکی جرمه ؟

ممنون میشم .

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.