آنارشیست...

اندکی تأمل کن..ذهن خود را به چالش بکش...

آنارشیست...

اندکی تأمل کن..ذهن خود را به چالش بکش...

کسی که سان فرانسیسکو نره همون بهتر خودکشی کنه...

؛-)

                                                        (دایی جان ناپلئون)

نظرات 2 + ارسال نظر
حجنت دوشنبه 18 فروردین 1393 ساعت 11:00

سلام شما مدیر وبلاگ کسب درآمد اینترنتی هستین ؟ میخواستم بدونم چی شده هنوز تو پروباکس کار میکنین ؟ چی شد معتیره ؟ چند وقت توش بودین ؟ کار توش بدرد میخوره لطفا بگین خیلی برام مهمه

بله دوست عزیز
با شرایط فعلی من این کار را پیشنهاد نمیکنم

sun جمعه 15 فروردین 1393 ساعت 14:42

سلام.خوبید؟من تو گوگل اموزش پروباکس زدم وبلاگ شما اومدم.دیدم نوشتین دیگه فعالیت نمیکنین.میشه به سوال من جواب بدید؟؟من اتوپی رو فعال کردم ولی زیرمجموعه هام بعد 30 روز حذف میشن.در حقیقت اتوپی برا من کار نمیکنه در حالی که روشنه..میشه یه راهنمایی کنین منو؟؟خیلی ممنونم از شما

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.